Σε πτωτική πορεία κινείται η παγκόσμια αγορά των tablets
Τα στοιχεία από την παγκόσμια αγορά tablets για το 4ο τρίμηνο του 2019 πιστοποιούν την πτωτική πορεία της εν λόγω αγοράς.
Τα στοιχεία που έδωσε προσφάτως στη δημοσιότητα η IDC, μαρτυρούν μείωση των πωλήσεων tablets σε διεθνές επίπεδο τουλάχιστον κατά 1,5% σε σχέση με έναν χρόνο νωρίτερα. Σε απόλυτα νούμερα, αυτό μπορεί να μεταφραστεί σε 144 εκατομμύρια τεμάχια. Σε επίπεδο 4ου τριμήνου, η πτώση ήταν της τάξης του 0,6%, με την αγορά να κινείται στα 43.5 εκατομμύρια τεμάχια.
H Apple φαίνεται πως διατηρεί το προβάδισμά της στην παγκόσμια αγορά κατά τη διάρκεια του 4ου τριμήνου του 2019, κατακτώντας την πρώτη θέση μεταξύ των κορυφαίων παικτών στην κατηγορία των tablets, σημειώνοντας αύξηση κατά 22.7% σε ετήσια βάση. Το νέο iPad, η διάθεση του οποίου ξεκίνησε το τελευταίο τρίμηνο του έτους, αντιπροσώπευε σχεδόν το 65% των συνολικών πωλήσεων της Apple, βοηθώντας την εταιρεία να ενισχύσει το μερίδιο αγοράς της στο 36.5% σε σύγκριση με 29.6% πέρυσι.
Από την πλευρά της, η Samsung κατέκτησε τη δεύτερη θέση, παρά την περαιτέρω υποχώρηση των αποστολών της σε ετήσια βάση. Η εταιρεία διέθεσε στη διάρκεια του τριμήνου 7 εκατ. συσκευές έναντι 7.6 εκατ. συσκευών την αντίστοιχη περσινή περίοδο, με το μερίδιο της να κατέρχεται σε 16.1%, από 17.3% έναν χρόνο νωρίτερα.
Η Huawei με πωλήσεις 4 εκατ. tablets στη διάρκεια του 4ου τριμήνου του 2019 κατέγραψε και αυτή πτώση, με το μερίδιο της να περιορίζεται σε 9.1% από 9.3% το 4ο τρίμηνο του 2018, σημειώνοντας ετήσια μείωση της τάξης του 2.8%. Η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει πιέσεις από την αγορά των ΗΠΑ, με αποτέλεσμα η πλειοψηφία των πωλήσεων της να προέρχεται από την περιοχή της Ασίας/Ειρηνικού και συγκεκριμένα από την Κίνα, όπου εξακολουθεί να καταγράφει ενίσχυση των δυνάμεων της.
Η Amazon.com, από την πλευρά της, βρέθηκε στην τέταρτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης στη διάρκεια του τριμήνου, με τις πωλήσεις της να καταγράφουν μείωση κατά 29% σε ετήσια βάση. Τέλος, η Lenovo ήταν μία από τις δύο εταιρείες της πρώτης πεντάδας, που σημείωσαν ετήσια αύξηση στις πωλήσεις τους κατά την εξεταζόμενη περίοδο, με το μερίδιο της να αυξάνεται ελαφρά από 5.3% πέρσι, σε 5.8% το 4ο τρίμηνο του 2019.